Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Saturday, 18 August 2012

THE DAY !!

say alhamdulilah . alhamdulilah syawal dah tiba :D
yeah ! raya raya . Dush Dush Dush *bunyi mercun*  :DD


Jumpa lagi wahai si bulan ramdhan yang penuh dengan berkah. *insyallah
terima kasih Ya Allah , engkau menizinkan dan memberi peluang kepada hambamu ni untuk bernafas di dunia yang bersikap sementara ini.
alhamdulilah aku masih boleh melihat , berjalan bercakap , mempunyai paras, alhamdulilah , ku panjatkan jutaan kesyukuran padamu ya Allah .
ntah bila aku bangun besok semuanya itu masih bersamaku atau tidak . Insyallah , aku akan bersyukur dengan setiap apa yang diberinya .


Ya ALLah , sesungguhnya engkau tuhan ku, sesungguhnya aku adalah hamba mu.
sesungguhnya yang baik itu datang dariMU dan segala yang buruk itu datang dari ku.
Ya Allah engkau kasihi lah ayahku yang berada di sana ya Allah seperti mana dia mengasihi ku.
engkau jauhilah dia drpd api neraka mu ya Allah , engkau masukkanlah dia di dalam golongan orang-orang yang beriman ya allah . Amin

AL-FATIHA ....

aku sedih bila lihat korang bermain atau bermanja dengan ayah kamu. sebak hati wei :'')
bersyukurlah kamu merasa kasih sayang ayah .

tapi apa-apa pun aku tetap bersyukur sebab aku ada mak yang baik , yang tabah , aku tahu tak senang bagi seorang ibu tunggal nak besarkan 5 orang anaknya . but my mom did . :D
mak aku memang seorang yang tabah , apa  tak nya dia besarkan 5 org ank dia dgn usha dia sndri, aku tahu dia selalu mahu buat yang terbaik untuk kami tu pasal la kadang-2 lambat pulang , sebab sibuk dengan kerja . alhamdulilah kami langsung tak rasa terabai ,dia pandai cari masa untuk luangkan masanya dengan kami,
 i'm proud with u mom . :* for you

oklah korang, i've to go ! malam ni nak baca doa syukur soo !
goodnight  and ! selamat hari raya maaf zahir dan batin .
Peace :DD

No comments:

Post a Comment