Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Wednesday 29 August 2012

hanya mampu berdiam.


pelik tapi benar.

Di mukabuku macam ok jak tapi bila di kelas macam tak kenal 1 sama lain langsung !. APA ba ni ? o.0

apa kau cakap ? kau jaga hati ku ? NO ! u not.
itu ka yg kau ckp kau jga hati org sedangkan kau tak pernah tegur? itukah yang kau katakan kau jaga hati org sdgkan kau berkata yg buruk dibelakangnya?itukah yang kau katakan kau menjaga hatinya sedangkan kau lebih senang membuka aib nya dgn org laiN? is that what you call care ?? huh ?

jujur aku katakan disini aku tak pernah buruk-2kan kau.jujur aku katakan aku tak pernahlah cakap belakang pasal kau.

aku tidak pernah berkata sembarangan , aku pernah bercerita dengan kawan yang mungkin kau anggap kawan dari dulu konon. Dia yang lebih memburukkan kau depan ku, aku tak tahu pula jika di depan mu dia seperti mana , tapi yang pasti aku telah lama mengenalnya dan rasanya aku lebih kenal perangai nya.
aku tak salahkan kau jika kau enggan berkawan dengan ku. aku tak salahkan keadaan . jujur aku tak salahkan sesiapa.

jika beginilah ceritanya. aku hanya mampu menadah tangan ini dan berdoa pada yang diatas agar membaiki segalanya dah  biarlah waktu yang menjawab segalany.

p/s : mengharap semuanya kembali kepada asal.

No comments:

Post a Comment