Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Friday 27 July 2012

coretan aku


FOREVER YOUNG.

hello wello sello , and asalamualaiku. :)
Genaplah sudah umur ku 17thun.

Pada 17thun yg lalu, tarikh 27/07/1995 tepat pada wktu maghrib ,lahirlah seorang hamba Allah kedunia yang fana ini.seorang bayi yg berdarah merah,berbangsa bugis++cina,
dan bermula cerita hidup nya yang bercampur baur, takala sedih takala gembira ,semuanya berputar seperti roda.


and now , i am 17teen, yeah !! the number that all teen ever want it never end.
so, Thanks to Allah, sebab izinkan aku untuk masih bernafas di bumi-Nya.masih meminjamkan aku anggota tubuh yang lengkap.masih memberi peluang untuk ak terus menikmati kenikmatan dnian-nya.
dan kerana dia bagi aku peluang untuk membesar di tangan ibuku,ibuku yang penyanyang,understanding , memberikan aku pendidikan, dia la ibu dan dia jugalah ayah pada ku,i'm proud to be her daughter.she is a brave and indipndent women.and i wish i'll be a girl who hve high in  heels spirit.

well, ths year i'll facing a big test in my life. SPM , yeah, 
apa apa pun, insyaallah i'll make my mom proud of me.someday it will happen.

No comments:

Post a Comment