Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Tuesday, 24 July 2012

Gelap.



Dunia.
perkataan yang nampak mudah tapi sebenarnya tak.
 ya Dunia. di mana semua benda hidup ada padanya, mahupun yang konkrit ataupun halus.

(maaf, aku tak tahu apa yang aku merepek kat atastu)


kemarin, masuk dah puasa ke4, alhamdulilah, tapi kemarin ntah kenapa penat rsanya badan, apa taknya, 
kelas sampai petang kemarin.
Sampai jak rumah rasa nak mata ni tertutup jak, tapi niat itu terbatal takala "papp" elektrik kat rumah mati. 
ArGGGGGGggggggHHHhhh.... (suara teriakan ku di hati)
Macm mana bole jadi ni? aiya. di fikiran ku berkata takpala , kejap jak ni mati, 
so aku tnggu la idup,smbil2 aku tnggu letrik hidup ak smpat mandi , buat nota sikit2.
tunggu punya tunggu, dah nak dekat dah buka puasa da.
eh? apa sal tak idup lagi ni ? (ku b'monolog )

Dan waktu berjalan, tak bisa mundur lagi, bgitulah kita . yg lepas tak mungkin akn b'ulang.
eh apa yg aku mrepek lagi ni -..- maaf.
ok , dah tepat jm 7, tpi tak idup lgi ,ok so mamak ku  dcided call tu lembaga tny2 knp dn knp.?

engatkan dah call ni trusla hidup, eh? rupanya tak juga, hue.
mahu tak mahu aku pun terpaksalah  belajar bercahayakan 3batang lilin.
dan tidur bertemankan si serangga yang bergelar nyamuk -..-

what the?? o.0

No comments:

Post a Comment