Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Friday, 20 July 2012

Coretan lama.


its time to let you go my dear sweet heart.
go and fly away , fly as far as you can.
i'm so so sorry, 

detik demi detik, berganti
hari demi hari.
Kini aku dan kau semakin hampir mencecah usia 17tahun. ops! sala, kau dah pun 17thn aku je blum =.='
aku masih teringat sewaktu pertama kali kita terserempak.
Sekolah kita. ya , disitulah bermula segalanya katamu.
Engkau pernah bercerita tentang segala usaha kau untuk cuba mengenal dan hampir pada ku.
dari pada langkah pertama kamu hingga kamu berhasil.

Aku dan kau , bermulalah cerita kita,tapi cerita kita hanyalah untuk sementara.
aku sayang kau, ia memang aku sayang kau , tapi bukan sebagai seorang kekasih.
itu sewaktu kita prtama kali kenal.maaf.
aku ingat, aku masih ingat pasal janji ku, aku tak pernah lupa.
aku tahu aku pernah cakap dengan kau yang aku akn cuba syg kau lbih lagi, 
tapi aku mungkir.aku jahat dengan kau.aku tinggalkan kau sebab lelaki lain dan aku menyesal dengan yang tersangat-sangat menyesal.

Detik demi detik berganti hari demi hari,
hari berganti dengan bulan demi bulan dan tahun pun berganti.
setahun telah berlalu,engkau telah pun lupa kan aku,
tapi aku ego, maaf,aku tak mahu kehilangan kau, aku cuba dekat dengan kau,
 dengan harapan kita boleh berkawan baik.
Tapi, harapan aku meleset sangat, kehadiran aku dalam hidup mu m'buatkan kau lagi tersiksa,
maafkan aku.aku tak pernah bermaksud untuk melukakan atau  memainkan peeasaan kau.
aku gadis yang jahat, kejam . ya. tu 2 perkataan yg seharusnya ada pada ku,
kerana telah menghancurkan semula semngat kau.

Kita sempat bersama pd thun ni, walaupun hanya seketika.
kita bahagia. dan aku rasa aku lah gadis yg bahagia sebab pernah kenal kau 
dan kau pun merasakan yang sama.

Tapi..

Oleh di sebabkan rasa dengki dan iri hati yang ada pada manusia, seorang gadis telah menyebarkan satu
cerita yang aku sendiri tidak tahu sejauh mana kebenaran itu,
satu  cerita yang keji,menghancurkan hubungan kita dan hmpir mnghncurkan hbgn ku dgn seorang kawan.
Aku bodoh kerana telah mempercayai nya.
sampai sekarang aku masih salahkan diriku.kenapa dan kenapa ???
Hati menidakkan cerita itu tapi telinga seolah-olah ingin mempercayai cerita busuk itu.
aku ambil keputusa utk tidak mengambil endah pasal tu, tapi hakikatnya aku hadirkan rasa benci pada kau.
aku pernah bersumpah aku tak mahu pernah kenal dengan kau. 
Tapi aku silap, aku silap besar, kesungguhan mu utk  dkat smula dgn ku m'buatkan aku sedar segalany.
betapa besarnya cinta mu padaku.

kau tahu? kau tu baik, baik sangat. kau ada rupa, kau ada segalanya , senang cerita kau pujaan gadis.
kau selalu dapat gadis yang kau mahu. tapi kenapa dgn aku kau sampai begini?
aku jahat, aku tahu aku jahat.aku kejam dengan kau. maafkan aku.

Aku hargai segala p'gorbanan mu.aku tak tahu macam mana nak balas segala jasa baik kau.
aku cuma banyak susahkan kau.maafkan aku.
engkau lelaki yang baik, engkau tak sptutnya dengan aku, 
kau layak dengan gadis yang lebih baik.dan jauh lebih baik dari aku.

Aku doakan kesejahteraan hidupmu di dunia dan akhirat, dan kehidupan yang akan kau lalui pada masa akan datang nanti. Aku mungkin tak kan pernah lupakan kawan yang baik macam kau .
Ingat, SPM dah nak dekat. pejam celik dah bulan 7 sekarang.
so, i wish the best for you syg =)


  



No comments:

Post a Comment