Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Thursday, 5 April 2012

kembar kut?

olaa and asalamualaikum reader !

ni nak cerita pasal kembar . yup kembar ! kembar yg hampir sama dgn muka kita , kata orang setiap manusia mempunyai 7 orang kembar yg hampir sama dengan wajah nya , btulka tu?ak tak pasti sangat pasal statmen tu , tapi rasanya btul kut. ya kut ?(sbb not sure sgt)

di sekolah , ramai org kata kami ni twins , haha , ni nak tengok kembar aku ka? ni kata orang ak mirip sangat dgn ni kawan ak, nama dia nurazmaniza ! fb nya MAPEDIK LAKDEK, sepa tak kenal kan kan ? hehe,  ni pic nya , jap upload lu..

here! ni orangnya, cantik kan ?


  i told you ! memang cantik pon , baik lagi orgnya, peramah lagi ,
btul ni ,takda nak tipu .

and ni gambar kami , masa kami jalan2 ari sabtu tu , hehe . ily twinz !




sama kan ?kan kan ? banyak orang kata kami sama muka, iras katany, haha , sama ka ? need your opinion?

okla , mau pi belajar dulu , tak lama spm ni , seram der ~ ! bubbye .

No comments:

Post a Comment