Coretan si gadis kecil dengan dunia besarnya .



Tuesday, 10 April 2012

oi !

asalamualaikum and olaaa ma loply blogger !apa knbr ? ok ? sehat ? ok. good la.

psst ! sini kau orang, mahu crita ni sikit pasal sikawan satu ni.  kamu mau tau ka ? mau ka ? mau ka ? naa, ndak payah la ba, malas juga ak. haha ( mcm btul)




penasaran ka ? naa, sini ak cerita,

sebenarnya sejak dari minggu lalu lagi ak ad masalah ni, aish -.- aneh juga, kanapa juga sama ak kena ni masalah ba,tapi  takpa takpa ak terima dengan redha cobaan mu Ya Allah. heeh ^^.

ni nak cerita, bloger eh ?! kau tau ka kawan ku nama ny ci ziera?ee cii ziera ba.ea ba ci aziera tu. ea la dia, esh. naa , ndk tau kli kau, ni ak bgtau kau, nama ny tu si aziera ank ny pacik kasim , dia tu kawan ku sekaligus merangkap cuzie ku sbb dia punya ayah sekeluarga ayah ku, tapi kan ..

tapikan , tapi tapi ! hue~
kami begado suda eh, ee . sedih der T.T
aku pon ndak tau la kenapa sudh jadi begini, eh eh , lupa suda ak, ee skrg dia sombong suda ya, esh !
sombong btul laa pokok ny. xmau suda dia kawan sma ak , ak pon ndk tau la kenapa dia tak mau suda kawan ak , mungkin ak ad salah kut sama dia , mungkin tanpa ak sedar ak buat dia makdal kan? mungkin la tu.

wahai sii kawan ,
aku minta maaf k, kalau apa apa yg aku cakap buat kau makdal ak mint maaf k, btw ak rindu kau , sgt der ~ sedih tinguk persahabatan jadi macam ni ,

 p/s : apa apa pon ak ok sejak tu klu kau mau ckp apa k ? (:

No comments:

Post a Comment